onsdag 4 februari 2009

..jag kommer nog att lära mig...

..har suttit och testat mig fram och redigerat bilder... känns som jag börjar få lite mer koll på hur jag ska göra för att bilderna ska bli bra, så nästa gång jag fotograferar mina alster kommer det förhoppningsvis att se bättre ut.
Idag har William varit och sagt hejdå till sina kamrater på skolan och i morgon börjar han på den nya, jag kommer att vara med på morgonen och äta frukost men sen ska han ta bussen själv hem (funderar på att köpa en GPS och sätta på honom, vad tror ni om det?? blir man mindre orolig mamma då? ) Faktiskt tror jag han fixar det jättebra, men han har fått order att ringa mig från mobilen så lite koll måste jag ha....
Mina planer på att inviga min Bind-it-al maskin grusades i dag oxå, tiden rusar ju iväg!!!!
Jag och Camilla har i alla fall bestämt att vi ska sätta oss i helgen och göra lite kort.
Nej nu ska jag titta på sista avsnittet på "Made in Sweden"
Kram Catta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar