onsdag 1 april 2009

...Morgontrött...

...igår var jag på tjejmiddag med mina goa vänner, det är alltid lika mysigt att träffas, äta gott och prata.....baksidan är att man oftast kommer sent i säng....William hade vaknat mitt i natten och var dålig i magen!!! jag sov helt ovetande, men Roger hade mer att stå i....så William är hemma idag, själv tar jag mig igenom en trött dag, så i kväll blir det soffan.
Kram Catta




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar