fredag 22 januari 2010

"Fredagsmys"

Igår åkte William med sin kompis hem, som bor en bra bit utanför stan, det var lugnt fram tills jag ringde för att hämta han, då möttes jag av beskedet att killarna tagit bussen in till Halmstad....min första tanke var hur det var möjligt, då jag tror att dom bara har 2 åkningar per dag på sina skolbusskort?? När klockan började närma sig halv sex och inga killar dykt upp blev jag lite bekymmrad, så jag körde upp till "stora" vägen och busshållsplatsen, men inga killar syntes till, men när jag körde hemåt såg jag dem komma gående. Dom blev väldigt förvånade för dom hade "allt" under kontroll, "mamma vi är faktiskt inga barn längre och vi kan ta bussen själva !!!!!" ja det är bara att inse och att försöka "klippa" navelsträngen lite.......kvällen blev lugn, låg i soffan med huvudvärk....så något scrappande blev det inte.
Idag startar träningen och i kväll blir det Lets Dance/Ha en go fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar