söndag 2 maj 2010

Lördags natt




har haft en lugn lördag, tvättat och städat har det förvisso blivit, men kvällen startade med jaccutsi och vin med mannen, sen blev det en film och mer vin, varför lyckas man alltid hyra dåliga filmer????? William spelar med kompisar på nätet, och jag ska nog strax lägga mig.


Jag tänker mycket på Peter och jag har en cd skiva från skolan med bilder som jag inte har fixat att titta på än, funderar på om jag ska göra det nu, saknaden är så stark att det gör ont i hela kroppen, när Peter dog var det flera som sa att "tiden läker alla sår" vilken skitsnack, tiden läker inga sår, det blir värre och värre, jag tror att det är så att man lär sig leva med det, men saknaden blir inte mindre, saknaden blir större för nu är det mer än två år sen jag kramade min son, kände doften av honom, hörde honom....snart skulle han fylla 15 år

1 kommentar:

  1. Jag håller med dej,det gör ont,jätteont.
    Tänker mycket på min lilla kille.
    Kramar

    Mormor

    SvaraRadera