fredag 8 oktober 2010

Äntligen fredag...


efter en jobbig vecka är det äntligen fredag, ingen övertid idag inte, utan klockan tolv drar jag från kontoret, då väntar visserligen handling och en del ärenden, i ett svagt ögonblick lovade jag både mannen och sonen att jag ska hämta dom från jobb och skola... men efter det är det ledighet.....funderade på att det är högtid att börja scrappa julkort så det hoppas jag att jag hinner lite i helgen, ska först bara precis storstäda huset med hjälp av övriga familjemedlemar, det är inte några hurra rop när jag informerar om att det är dax för städning!!!! i dessa lägen fungerar man som arbetsledare också.....eftersom mina "män" har lite svårt för att se/tänka själv:) brukar jag göra listor till dom små liven och det funkar faktiskt rätt bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar