måndag 27 december 2010

Julrea...


då var det annandagjul, helgen har varit lugn och skön på julafton var vi hemma med familjen, åt gott, spelade spel och avslutade kvällen med att skicka upp en ljuslykta till Peter...juldagen tillbringade vi i soffan och tvn... idag gick jag in till stan och mellandagsrean...fattar inte vad jag skulle in dit o göra, det var hur mycket folk som helst, så en mysig stund i stan blev det inte, jag fick ialla fall med mig ett par tröjor och en skiva med mig hem..i morgon får man rycka upp sig så man inte blir helt försoffad, tänkte ta sonen till gymmer för en rejäl genom körare, han har mest suttit framför datan....

1 kommentar:

  1. Ha en god fortsättning Catta! Förstår att du fick ångest i stan igår, jag var inne en sväng på gymet och blev trött bara av att se hur mkt folk som sprang på stan ... :)

    SvaraRadera