måndag 19 januari 2009

Godmorgon mina vänner...

...morgonen kunde ha börjat bättre..William totalvägrade att kliva upp ur sängen... såtill skillnad från många andra mornar, sa jag till han att antingen går han upp eller så blir det spelförbud....William väljer tydligen spelförbud, så jag gör mig klar och ÅKER utan min son och står för mitt ord....men det känns i magen..undrar just hur han reagerar när han slår upp dom blå och inser att mamma kört och han missat skolan...och det allra värsta..spelförbud..
..fortsättning följer....

2 kommentarer:

  1. Nu,fixar jag det.Hoppas det går bra med Wille.
    Har kollat olika bredbandsbolag i dag.Köper nog en data i slutet på veckan.
    Puss min tjej!!

    SvaraRadera
  2. Oj oj, Wille vaknat på fel sida idag igen! Vad ska man nu hitta på när man har spelförbud? Hehe, själv har jag tid kl 2 till vårdcentralen, följde ditt råd. :) Kramar!

    SvaraRadera