onsdag 21 januari 2009

..vad säger man...

...kör från jobbet stressad som vanligt..ska köra William till ett möte...halvvägs hem har jag följe med en polisbil....som så småningom stannar mig och givetvis i all hast har jag inte fått på mig mitt bälte...som jag måste erkänna är rätt slarvig med, så efter diverse kontroller skriver han ut böter till mig.. precis lagom månad att få böter på...men o andra sidan lovar jag här och nu att alltid ta på mig bältet...tänk så mycket roliga scrappsaker jag skulle kunnat köpa istället.....
Kvällen har gått åt att köra William till Jujutsiträningen, men jag har hunnit med att börja på en Lo......
Kram Catta

1 kommentar:

  1. MEN CATTA! Vad är det jag läser? Polis? Böter? Inget bälte???? Ja, kära nån. Det är en buse jag har till vän, det ska gudarna veta! =) Hoppas att det gick bra för Wille på träningen.

    Tusen kramar fr Inx

    SvaraRadera