lördag 18 september 2010

Är på gång....




har under en längre tid varken scrappat eller bloggat, kanske det beror på det har varit sommar, kanske är det så att det går i perioder, sista tiden har lusten till att scrappa börjat komma tillbaka. Jag fick en systemkamera av min man i somras och har börjat fota en del, just nu handlar det mest om att lära sig kameran.....ett stort projekt just nu är att scanna alla våra diabilder som min far har tagit under min uppväxt....så det kommer nog bli många foton man vill scrappa...William har börjat på högstadiet och han trivs jättebra med sin klass och nya klasskamrater.Just nu är det inne med att åka skateboard så han fick en förra veckan, tyvärr slutade första åket med en spicka på revbenen..men jag hann ta lite bilder på honom


Kram Catta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar