onsdag 4 mars 2009

...återhämtar mig...

..är hemma och försöker återhämta mig efter allt som hänt.. det har varit och är tufft just nu..William har det jobbigt och hans humör är inte det stabilaste, han är ofta arg...och ibland tar man slut och behöver ladda om...jag hoppas och tror på att det kommer att bli bättre och att vi får lugn och ro snart....ibland känna det som jag inte hinner sörja Peter för de händer så mycket annat hela tiden....i sådana här tillfällen är det skönt att ha sitt scrappande fast jag ska erkänna att sista dagarna har jag inte ens haft ro med heller....men det kommer nog tillbaks...
Sköt om er /Catta

1 kommentar:

  1. Tjing tjong hej!
    Ja, det låter ju inte så kul, vännen.... Hoppas att han kan få lugn snart iaf, så att du också får det....
    1000 kilo hugs!
    //Inca

    SvaraRadera