torsdag 19 mars 2009

...efter gårdagens "lidande"


...dagen igår gick ju i huvudvärkens tecken, både William och jag har varit dåliga, jag blev liggande i soffan hela kvällen för att sen bara precis förflytta mig till sängen...men IDAG mår man fint igen, William pigg och nöjd med att få ta med sin kickspike till skolan, vädret är underbart även om det hela tiden påminner mig om att det är hög tid att gå ut i trädgården och vårstäda(vilken verkligen behövs)

Får se om det hinns med till helgen, problemet är att man alltid har en massa projekt på gång....man blir ju liksom aldrig riktigt färdig, kanske det beror på att huset har tre våningar med en stor källare!!!!eller....nej nu är det dax för frukost och sen full fart med jobbet, ha en bra dag, hoppas vårsolen lyser på er/Catta

1 kommentar:

  1. Hallå min tjej!
    Ja i dag har solen varit framme här på ostkusten, men det har varit kallt och blåsigt.
    Det är full rulle, ska ha årsmöte i kväll för samfällighetsföreningen.
    Ringer dej i morgon.

    Kram

    Mamma

    SvaraRadera