fredag 6 mars 2009

..fredags morgon..


..var inte den roligaste, jag vaknade sent vilket innebar att snabbt få upp William, vilken inte funkar så bra!!, mycket riktigt han blev på ett mycket dåligt humör, men som tur var vände det i bilen på väg till skolan, där han frågade lugn och trevligt varför JAG var arg och irriterad??? svarade då att jag inte lika snabbt som han kan vända irritationen, men ge mig en liten stund!!!

Nu har den lagt sig och jag ska städa lite. det märks att jag lever med fyra personen av det manliga könet!!! Men jag ska pigga upp mig och er med goaste Daniel, som i kväll ska på maskerad!!!!!! Till och med William blev mållös.............ha en go fredag Kram Catta

1 kommentar:

  1. Herregud så bra han var som tjej, en riktig kalaspingla!!!Vart har du fått tag i en sån "blåsa". Han blir nog populär hos grabbarna,
    eller hur?
    Ha själv en fin kväll.

    Kramar
    Mamma

    SvaraRadera