lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!!!!


vilken skön dag det har varit idag, sov länge, drack en kopp kaffe till ett tyst hus, resten av familjen sov, efter att vaknat till mig satte jag igång och fixade jag scrapprummet, rensade i lådor och skåp, kikade lite i en minneslåda med Peters saker......tittade på foton....jag började också plocka bort julsakerna, nu är det bara granen kvar, den får väl stå någon dag till, William tycker det är så mysigt.

Vår nya kost som baseras på LCHF funkar jättebra, jag är förvånad att William köper den helt, han äter i stort sett inga kolhydrater, massor med grönsaker....han märker själv att hans humör är bättre, däremot tycker Daniel att jag ska koka typ pasta till honom......

Nu är det i alla fall fint i mitt scrapprum så nu kan jag sätta igång med ett litet album

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar