onsdag 5 januari 2011

Ledig igen....


började dagen med ett möte, sen upp till kontoret för att packa upp mina saker som har flyttats till vårt nya kontor...sen slutade vi halv tre idag..när jag väl kommit hem la jag mig på soffan en stund och somnade så gott. Att äta LCHF kost funkar jättebra, William har förvisso lite tufft med att han inte får något socker, men det kommer att gå över....jag har suttit en bra stund framför datan och läst om olika tillsatser i mat som tex färgämnen och glutamat, helt otroligt vilken massa skit i sätter i oss!!!

Vi har precis haft en mysig stund med William, vi ha legat i soffan och tittat på Mord i Midsomer, William älskar engelska deckare/kriminalare, nu ska pappa och son spela lite dataspel och själv tar jag nog och läser lite och njuter av fyra dagars ledighet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar